Search

KRISTALI POMAGAJO PRI ZDRAVLJENJU JEZE; IZ JEZE V LJUBEZEN

Updated: Dec 14, 2020

Kristali pomagajo pri zdravljeneje jeze: prehajam IZ JEZE V LJUBEZEN


Jeza je zelo močno čustvo. Če je ne znamo uravnavati in sproščati, se lahko zgodi, da prevzame nadzor nad nami in nas vodi skozi življenje in vsakdanjik po napačni poti. Izražanje jeze je potrebno za boljše počutje in čustveno ravnovesje, moramo pa se naučiti tudi tega, kako jezo sproščati. Ko predolgo pustimo, da se jeza v nas razrašča, je čas, da se naučitmo kako obvladati občutek jeze in kako preprečiti, da bi prevzela nadzor nad našim življenjem. Naučimo se to na kar najbolj zdrav način.

Postopek za preobrazbo jeze, ki ga tukaj opisujem, vam bo pomagal, da boste prestopili iz čustev jeze v novo, izboljšano čustveno stanje. Pomagal vam bo reprogramirati energijo negativnih čustev jeze v izboljšano stanje umiritve, zadovoljstva in na koncu tudi ljubezni.

Postopek vključuje dnevnik, kamor boste zapisovali svoja čustva jeze. Poiskati morate vzroke zanjo, časovno opredeliti, kdaj se je pričela jeza kopičiti v vašem telesu. Pripravljeni morate biti prevzeti nadzor nad stanjem svoje jeze, namesto da bi ji pustili, da ona nadzira vas.

Zakaj je to potrebno:

Preden se boste premaknili naprej k ozdravitvi je pomembno, da si vzamete čas in da razumete, zakaj se tako počutite, sicer postopek ne bo uspešen.


POSTOPEK

Vzemite list papirja in odgovorite na naslednja vprašanja popolnoma iskreno. Nasvet: med pisanjem odgovorov držite kristal kamene strele v vaši nedominantni roki – torej v tisti roki, s katero ne pišete, da boste v svoje odgovore prinesli več jasnosti.

Kako jeza vpliva na vaše življenje?

Kdaj ste nazadnje v zadnjem mesecu doživeli jezo?

Kako je videti jeza, kaj čutite v sebi?

Kako reagirate, ko ste v stanju jeze? Ali se izogibate ljudi, dvigujete glas, jočete, se prepirate?

Kako se ob izkušnji jeze počutite na fizični, čustveni in duševni ravni?

Kako bi sproščanje in obvladovanje jeze spremenilo vaše življenje?


Poskusite ugotoviti, kdaj ste se pričeli odzivati na jezo na način kot se trenutno odzivate (pred koliko časa/določite leta - v mladosti - v srednjih letih - pred partnerstvom - med partnerstvom - pred rojstvom otrok - po rojstvu otrok; kaj je sprožilec vaše jeze?)

Odgovorite na vsa ta vprašanja na list papirja in si resnično priznajte svoje občutke, ki jih čutite ob pisanju dnevnika. Napišite vse brez zadržkov. Ta dnevnik je namenjen samo vam. Sami se morate soočiti s svojimi čustvi in s spremembami, ki jih ta čustva povzročajo.